Responsabilitate, Eficienţă, Integritate

NOILE CODURI

Sunteti aici: Sectiuni > Informatii utile > Procedura obţinerii de informaţii din registrul
Pentru obţinerea de copii certificate de pe datele din Registrul naţional şi de pe înscrisurile doveditoare, solicitantul trebuie să adreseze Ministerului Justiţiei o cerere însoţită de dovada achitării tarifelor stabilite prin Ordinul Ministrului Justiţiei nr. 1417/C/2006, modificat prin Ordinul nr. 765/C/2013, diferenţiat în funcţie de obiectul solicitării. Cererea se depune la Registratura generală a Ministerului Justiţiei ori se transmite prin poştă, termenul de soluţionare fiind de maxim 30 de zile de la data depunerii cererii.
Pentru informaţii procedurale şi eliberarea documentelor este organizat program cu publicul la nivelul Direcţiei pentru relaţii cu publicul şi evidenţa ONG, de luni până vineri între orele 10,00-12,00 iar marţea şi joia şi între orele 14,00-16,00.
 

 

Tipăreşte