Print

Anunț important – noi reguli cu privire la activitatea cu publicul a Ministerului Justiției

În scopul prevenirii răspândirii infecțiilor respiratorii cauzate de COVID 19 și de gripa sezonieră și pentru buna desfășurare a activității Ministerului Justiției vă informăm că, începând cu data de 11 martie 2020, accesul în sediul Ministerului Justiției a persoanelor care nu sunt angajate ale ministerului a fost restricționat până la o dată ce va fi comunicată pe site-ul www.just.ro, cu posibilitatea de a se lua noi decizii, în funcție de evoluția situației.

Persoanele care doresc să depună documente (petiții, scrisori, comunicări, adrese, note, memorii etc.) la ghișeul Registraturii Generale sau să solicite audiențe/accesul la anumite informații/documente etc. se pot adresa, în acest sens, Ministerului Justiției, exclusiv telefonic sau prin corespondență poștală ori electronică, fără a li se permite accesul fizic în spațiile Ministerului Justiției.

Pentru ca activitatea de relații cu publicul să nu aibă de suferit, în contextul în care se va desfășura prin intermediul mijloacelor alternative menționate mai sus, conducerea Ministerului Justiției a decis suplimentarea personalului care răspunde solicitărilor primite în intervalul programului de relații cu publicul al ministerului.

INFORMAȚII UTILE:

  • ADRESĂ POȘTALĂ : - Ministerul Justiției, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, București, cod poștal 050741;
  • ADRESA ELECTRONICĂ (e-mail) : relatiipublice@just.ro;
  • TELEFON : +4037.204.1046.