- 26 martie 2018
Achiziționarea de echipamente (4 laptop-uri,2 statii de lucru, multifunctional, licente de tip Office pentru cele 4 laptop-uri si pentru cele 2 statii de lucru)pentru echipa de proiect în cadrul PROIECTULUI IP7/2017 cu titlul „Consolidarea capacității administrative a secretariatului tehnic al Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020 de a sprijini implementarea măsurilor anticorupție”
Achiziționarea de echipamente pentru echipa de proiect în cadrul PROIECTULUI IP7/2017 cu titlul "Consolidarea capacității administrative a secretariatului tehnic al Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020 de a sprijini implementarea măsurilor anticorupție", cod SIPOCA 62.
Invitatie de participare | Specificatii tehnice | Formular propunere financiara | Formular propunere tehnica
- 26 martie 2018
Achiziționarea de echipamente (distrugator documente, 4 fisete metalice, 4 telefoane fixe de birou wireless, reportofon, 4 scaune ergonomice) pentru echipa de proiect în cadrul PROIECTULUI IP7/2017 cu titlul „Consolidarea capacității administrative a secretariatului tehnic al Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020 de a sprijini implementarea măsurilor anticorupție”
Achiziționarea de echipamente pentru echipa de proiect în cadrul PROIECTULUI IP7/2017 cu titlul "Consolidarea capacității administrative a secretariatului tehnic al Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020 de a sprijini implementarea măsurilor anticorupție"
Invitatie de participare | Specificații tehnice | Propunerea financiară | Propunere tehnica
- 22 martie 2018
CSI-1-8 Technical Advisor for DIEFP
Request for Curricula Vitae Consulting Services – Individual Consultant
- 22 martie 2018
G-1-3 Procurement of HW/SW for MoJ and courts & G-3-1 Procurement of Desktop HW/SW for end users in prosecutors’ offices
- 21 martie 2018
Achiziţionarea de bunuri (de ex.masă și scaune de conferință, scaune ergonomice, fișete metalice etc.) necesare asigurării managementului proiectului „Dezvoltarea și implementarea unui sistem integrat de management strategic la nivelul sistemului judiciar – SIMS”
Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de bunuri (de ex.masă și scaune de conferință, scaune ergonomice, fișete metalice etc.) necesare asigurării managementului proiectului „Dezvoltarea și implementarea unui sistem integrat de management strategic la nivelul sistemului judiciar - SIMS” (cod SIPOCA 55), finanțat prin Programul Operațional „Capacitate Administrativă” 2014-2020
Invitatie participare | Formular oferta financiară | Formular propunere tehnica
- 21 martie 2018
Achiziţionare consumabile
Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „consumabile”
Invitatie participare | Formular oferta financiară | Formular propunere tehnica
- 20 martie 2018
Achiziție lucrări reparaţii parţiale terasă exterioară
Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel./fax. nr.037.204.1115/1114, în calitate de autoritate contractantă organizează o selecţie de oferte (achiziție directă) având ca obiect achiziționarea de lucrări reparaţii parţiale terasă exterioară bloc M39, scara 2, str. Nerva Traian, nr. 6, Sector 3, Bucureşti.
- 20 martie 2018
Achiziţionare de „laptop-uri și licențe de tip Office
Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „laptop-uri (5 bucăți) și licențe de tip Office pentru acestea”
Invitatie de participare | Formular oferta financiară | Formular propunere tehnică | Clarificare |
- 16 martie 2018
Achiziționare servicii de actualizare a conținutului bazei de date a portalului legislativ – legislatie.just.ro
Ministerul Justiției cu sediul în București, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel. nr. 037.204.1115, cod fiscal 4265841, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să depuneți oferta dumneavoastră de preț în vederea achiziționării de servicii de actualizare a conținutului bazei de date a portalului legislativ – legislatie.just.ro, (perioada 1 aprilie 2018 – 31 decembrie 2018, conform specificațiilor tehnice din Caietul de Sarcini atașat (cod CPV 72212610-8).
Invitatie | Caiet de sarcini | Propunere tehnica | Formular de oferta | Clarificare
- 16 martie 2018
Achiziţionare poartă detecție
Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, cod fiscal 4265841, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru achiziţionare poartă detecție metale, cod CPV 72212610-8.
Invitaţie | Caiet de sarcini | Propunere tehnica | Formular de oferta