MECANISMUL DE SOLUȚIONARE A SOLICITĂRILOR
-Petiții și Reclamații-
Mecanismul de soluționare a solicitărilor este un sistem prin care Ministerul Justiției tratează problemele ori nemulțumirile apărute în urma implementării proiectului Cartierul pentru Justiție, răspunde la întrebări sau oferă clarificări cu privire la proiect. Procedura de depunere a unei solicitări este una ușor accesibilă, eficientă, ușor de înțeles și fără costuri pentru solicitant. Astfel, oricine poate aduce în atenția Ministerului o situație referitoare la implementarea proiectului Cartierul pentru Justiție, personal ori prin poștă, la adresa Strada Apolodor numărul 17, sector 5, București; prin telefon, la numărul 0371 051 212; prin fax, la numărul 0372 041 092; prin email, la adresa cartieruldejustitie@just.ro sau prin formularul electronic de mai jos. Solicitările pot fi și anonime, iar soluțiile în cazul acestora vor fi publicate în secțiunea „Răspunsuri”. Fiecare solicitare este înregistrată în cel mult trei zile de la data primirii; este evaluată, investigată, soluționată și este transmis un răspuns în cel mult treizeci de zile de la data primirii. În situația unei sesizări complexe, termenul de soluționare a solicitării poate fi extins la mai mult de treizeci de zile și va fi comunicat solicitantului.